Wednesday, March 16, 2011

exam

Bismillah.
Maaf, blog ini sudah semakin kerap menjadi berhabuk. Entahlah aku pun tak tahu kenapa.
Namun aku tidak bercadang untuk menutupnya kerana blog inilah yg menjadi ruang untuk aku menulis dan berkongsi apa yg aku "rasa" walaupun aku sgt yakin tiada siapa yg membaca blog ini.

1st professional exam semakin menghampiri. Apa yang aku pelajari selama 2 tahun bakal diuji dengan satu peperiksaan besar. Moga dipermudahkan oleh Allah. Sedang bersedia.

Jujur aku katakan, aku masih belum bersedia untuk menghadapi peperiksaan terbesar di hadapan Allah nanti. Sungguh, segala peperiksaan di dunia tidak akan dipandang sedikit pun oleh Allah. Yang hanya akan dipandang adalah PEPERIKSAAN itu. Di padang mahsyar.
Astaghfirullah, terlalu jauh untuk aku katakan sudah bersedia.
Sudah bersediakah kita?

1 comment:

Zimah Zaiwani said...

salam. jgn risau. insya Allah, ada yg suka membaca hasil tulisan kamu. teruskan mengupdate krn sy akan terus mengikuti blog ini. insya-Allah=)